Deletedmom5 Kızlar Allah nasip ederse salı günü transferim olacak nasıl beslenmeliyim özellikle tüketmem gereken şeyler varmı? Sonrasında sürekli yatmam mı gerekicek iğnem de var hastaneye nasıl gdcm arabamz yok düşünüp duruyorum Yardımcı olursanız sevinirim
LETHE Deletedmom5 merhabalar protein ağırlıkli lifli gidalar yiyin kabız olamamak icin kuru meyveleri tercih edin. 2.litre su icin en az. En önemlisi morelinizi yuksek tuttun. Ilk 3 gun dikkat edin sürekli yatmaya gerek yok rahime kan gitmesi gerekiyor. Ve bol bol dua edin😊 insallahh güzel sonuç alırsınız
Alwayshope Deletedmom5 ben özellikle ananas ve kabak çekirdeği yedim ve tuttu arkadaşlarım da yaptı omlarında tuttu ☺️
Haticee0393 Deletedmom5 inşallah olumlu sonuç alırsınız çok güzel ve uzun bir süreç gerçekten. Aklınıza gelebilecek faydalı herşeyi yedim yani baklagil kuru kayısı ceviz badem ananas ve avokado baya bi yemiştim ve nerdeyse hiç yatmadım transferden 1 gün sonra uçak yolculuğu yaptım bütün günüm yollarda geçmişti temizlik vs yapmadım ama gezmeye bile gittim bi de kimseye söylemedim beni strese sokan insanlardan uzak durdum 🙏🏻
Deletedmom5 Haticee0393 kocaman bir rampa var sorun değil yürümeyi cok seviyorm ama bişey olurmu diye tereddüt ettim
Papatya13371 Deletedmom5 merhaba canım ben hergun 41 tane besmele çekerek kuru üzüm yedim. Ceviz badem fındık yemiştim. Hergun elimi karnıma koyup esmaul hüsna isimlerini okudum. Ilk üç gün hep yattim dikkat ettim. Kabız olmamak için ve idrar yolu enfeksiyonu olmamak içinde sürekli su içtim. İğne içinde tanıdık hemşire komşumuz vardı eve gelip o yapmıştı
Neslihan1903 Deletedmom5 ilk 3 günden sonra yatma canım yatmakta iyi değil kan dolaşımını sağla et süt yumurta ıspanak nohut buğday bunlar çok önemli besinler kuruyemişler tüket çiğ olurda daha faydalı sakın ol rabbim emeğinin karşılığını versin inşallah 🤗
Yaman Deletedmom5 ben tüp bebekle hamile kaldim 4. De tuttu suan kizim kucagimda 4 ayligiz. En önemlisi stresten uzak dur,hareket etki kan dolaşımın olsun sürekli oturup düşünme belirti arama ben özel yememe dikkat etmedim sadece gazli yicekler yemedim