Derya1233 Aranızda kuyruk kemiği batması yaşayan var mı ? Oturamiyorum böyle olupta sonradan oturabilen var mı ? Çok korkuyorum
AdaShelby Derya1233 Ben hamilelikten değilde , düşme kaynaklı bir batma yaşamıştım. Fizik tedavi merkezinde çekme yöntemiyle bir seansta düzelmişti.
Derya1233 Derya1233 kirilmismiydi kemiğin canım ? Benim normal doğumda yamulmuş hafif asla oturamiyorum
AdaShelby Derya1233 Hayır asla oturamamıştım. Zaten hemen doktora gitmiştim oturamayınca. Doktor fizik tedavi merkezine yönlendirmişti. Düzeldi kemik, iki hafta falanda ödem ağrısı olmuştu. Sonrada geçti gitti.