Merhaba arkadaşlar benim ikili tarama sonucum düşük risk çıktı fakat serbest beta hcg 82,5 çıktı . Dr dedi ki yüksek .. çok moralim bozuldu .dün üçlü tarama yapıldı 10gün sonra belli olacak . Elimde değil kafaya takıyorum 😔😔 bilgisi tecrübesi olanlar yazabilir mi? Herkese sağlıklı günler 🙏🏻