Mucizem11 Kızlar merhabaaa yumurtlamayı yakaladığınızda değerlendirmeleri kaç gün yaptınız? Gebeliğinizi yumurtlamanın kaçıncı günü idrar testinde öğrendiniz ? Cevaplarsanız sevinirim ❤️
Kuzeyufuk Mucizem11 Vallahi ben hangi gün yakaladım bilmiyorum ama yumurtlama olduktan sonra günaşırı sürekli diğer adet dönemim gelene kadar ilişkiye girmiştim
Eylul58 Mucizem11 Yumurtlama günü ce ondan sonra ki 3 gün değerlendirmiştik, yumurtlamadan 11 gün sonra çok silik bir çzigiyle öğrenmiştim 😊
Ayskem Mucizem11 yumurtlama görüldükten sonra 3 gün art arta sonra bir gün yok diğer dün tekrar toplamda 4 gün olcak şekilde şuan 5 haftalık olduk ilk ovülasyon denememde kaldım
Eylul58 Mucizem11 Sadece yumurtlama günü ve ondan sonra ki 3 gün yeterli ve yumurtlama gününden önce iliski çok olmazsa iyi olur çünkü 4 gün ard arda yapılacağı için sperm kalitesi düşmesin. Esiniz keçiboynuzu özü gibi şeyler tuketebilir bu süreçte
Aysnctl Yunurtlama adetin 22.günü oldu. 4 gün değerlendirdik.12 günü silik ama.net çizgi ile idrarda ögrendim. :)
Kuzeyufuk Ya şu kadar değerlendirmem lazım bu kadar lazımdiye kafana takıp duracağına adetin bitince gün aşırı ilişkiye başlayın adet döneminiz gelene kadar deneyin inanın bana olacak
NaneLimon36 Benimde anlamadigim bir nokta var ovulasyon testinde yumurtlamayı gördük ilişki için sakinleşmesini beklemeli miyiz yoksa yumurtlamayı görünce ilişkiye mı girilmeli ?