seyhanmiray18 imkansız değil canım, 12.haftadan sonra hemen git kanal tedavine başlanılır tabi kadın dogum doktorunun onayı alındıktan sonra. Doğum sonrasında da röntgen alınarak bitirilir, duruma göre tabi ki ezbere bişey diyemem ben hamile hastalarımda bu şekilde işlem yapıyprum. Şuan covid süresinde devlette hepimiz görevlendirmedeyiz hastanede kalanlarla dönmüyor ve acil dışında işlemler yasaklandı özele gitmek zorunda kalıyor herkes.