Elif2905 Herkese iyi akşamlar anne adayları ☺ 38+4 üz karnım o kadar gergin ki kasılma olup olmadığını anlayamayacak düzeyde gergin. Bu sebeple hareketlerini hissedemiyorum çok fazla. İlk gebelik tecrübesizliğimden dolayı cevap bekliyorum sizlerden 🙏🏻😊