Syydmoomm benim ilk değil üçüncü gebeliğimdi 😔 ilk gebeliğimden kızım 10 yaşında, ikincide oğlum oldu kalp rahatsızlığı vardı kaybettik 20 günlükken üçüncü de öyle oldu işte 😢 aslında ben hamile kalana kadar biz hep korunduk sanırım delik vardı prezervatifte ayıptır söylemesi, fark etmedik ama bir baktım hamile kalmışım anlayamadık 🤷🏼♀️ Allah isterse oluyor işte çok şükür 🙏