Ya hamile belirtisi mi diye post açanlar, bunu en iyi siz kendiniz bilirsiniz belirtimi degilmi. Ayrıca belirtiler hemen olmaz ki en az 5 6 haftalık olması lazım bebeğin. Adet günün yaklaşmış işte adet belirtisi onlar. Eğer adetin geçerse 3 5 gün o zaman şüphelen gidip kan testi ver. Burdakiler uzaktan bilemez ki yapmayın şüpheniz varsa kan testi verin inanın çok basit bu 🤷🏼🤷🏼