Kızlar allahın izni ile doğumum mart sonu Nisan başı gibi inşallah ben şeyi merak ediyorum hani doğum yaptıktan hemen sonra bebekle fotoğraf cekiliyor ya o an telefonumu doğumhaneye mi almam gerek yok sa hemşire ler kendi telefonuyla mı çekiyor o an nasıl oluyor acaba?