Hbsk28 ya benim son 10 gündür özel.bolgem deli gibi sancı yapiyo dokunamıyorum bile o derece baskı hissediyorum kasiklarimdada ağrı randevum 3 gün önceydi doktora anlattım beni hafta nst için erken olmasına rağmen oda tedirgin oldu bi bakalım ddi 15 dk kaldım nstde hiç bisey çıkmadı hiç bisey çıkmadı magnezyum verdi ama yine kaşık ağrısı var demek ki bu olağan bisey gecicek bisey degil diye tekrar sormadım bile olur o kadar dince doktor