Kızlar selam Dün geceden beri ağrım var sabaha karşı yeşil bi akıntı geldi sonrasında uyumuşum. Uyandığımda sancılarım devam ediyordu hastaneye gittik nts de sancılarım 50-80 arası çıkıyordu ama düzensizdi şiddetlenirse gel dedi eve geldikten bi kaç saat sonra kanamam olmaya başladı adet kanaması gibi hâlâ da devam ediyor sancım şiddetli değil belim çok ağrıyor var mı bu durumda olan ne yapmam lazım😭