Arkadaşlar ben de 6. Haftaya girdiğim gün bulamtılara merhaba demiştim. Her sabah kusmasam dahi öğürmekten artık karnım acıyordu. Ama 12. Haftaya girer girmez bulantılarım geçti umarım siz de kısa zamanda rahatlarsınız. Ama size tavsiyem ben hiç aç kalmamaya çalıştım. Gece dahi kalkıp meyve yedim bu sayede kızartma dışında her şeyi yiyebildim. Ufak yfak atıştırınca beyaz leblebi, eti form, meyve bana çok iyi geldi. Tavsiye ederim. Olabildiğince aç kalmamaya çalışın