Kız anneleri isime karar verdiniz mi 🌸
merve031 Biz Hüma ismine karar verdik 🥰
merve031 Hümeyra koyduk 🌸
merve031 Benim kuşum Öykü Ada olucak😇
merve031 kızım olursa Alina koyucam 🌸
Çok klasik olmayan bir isim istiyorum ama bulamadım 😭
merve031 Bade 💜🐣
merve031 benim ilk kızımın adı Aselya.. Türkiye’de pek yok.😊
tbmn ismiyle yaşasın♥️
tbmn benim kızimin adida hüma şuan 5 yaşinda 👍🏻👍🏻
İlk kızım inci ikinci ipek olacak🌸
-incilianne- ikiside çok güzel ❣️
betul1- yaa💕
merve031 Teşekkür ederiz 🥰
gunesinannesiii çok güzel ♥️
Zelihaoguzhan sağlıkla gelsin minik kuş 🥰
Alinamoms Alina anlamı nedir güzel isim miş
merve031 cinsiyeti daha belli değil ama kız olursa Ebrar koymayı düşünüyoruz🤗
merve031 ❤️ASYA LİYA ❤️ olucak inşallah Asya’yı eşim Liyayı da ben koydum ☺️
merve031 kızımın adı Deniz 💜
merve031 biz de Hafsa koymaya kararr verdik :)
hafsa0211 bence dünyanın en güzel 3. Kız ismi 🌸
merve031 biz ırmak asel koyacağız ❤️
merve031 elisa asya
Mira 😍cok güzel isim Cinsiyetimiz belli değil ama Mira çok güzel 😍veya inci Beren