Kızlar evliliğin 4 ayı falan bir süre yanlış hatırlamıyorsam korunduk, tabi ben o sürede de dr gittim bi problem varsa önlem alacaktım ama dr olmadığını söyledi gayet sağlıklı yumurtalıklar dedi sonrasında regl düzenim altüst oldu tarlusalla regl olabiliyordum sadece ve bu durum gerçekten hoş değil.. 3 ay önce tekrar dr gittim yapıştırdı hormon testini ultrasonda da baktı insülin direncim sınırdaymış glukofen verdi zayıflaman lazım dedi pko var ama çok mühim değil dedi okeyyy. Glukofeni kullanmadım çünkü ilaç kullanmak çok tarzım değil kilo vereyim dedim 5 kilo verdim bu sırada denemeler devam tabiii ki, ama tık yok😔 neyse reglllerim düzensiz olunca dr bana duphaston da vermişti kullan diye bir süre kullandım ama baktım oda kimyasal bi ilaç onu da bıraktım sonrasında tabiki düzene giremedim ve bu siteye üye oldum benle aynı durumda olan var mı ki acaba diye baktım kiiii inofolic combi diye bi hap varmış öve öve bitiremiyor millet dedim bi araştırayım bunu araştırdım bitkisel bi ürün eşimin eczacı arkadaşına falan sorduk tamamen bitkisel ve pkolularda çok fazla etkili hemen aldım ilk aydan reglimi düzene soktu sağolsun😁 göğüslerimde bi hassasiyet oluştu Uçları sertleşti dr sordum vücûd kendini hamileliğe hazırlıyor olabilir dedi gözyaşım pıt… ben anne olmak istiyorum 25 yaşındayım daha erken yorumlarını görmek kesinlikle istemiyorum çünkü ben istiyorum ve Rabbim isteyen herkese bu duyguyu en güzel şekilde yaşatsın diye dua ediyorum, her zaman dualarımdasınız ve sizlerde beni unutmayın canlarım 🌸🌸