Peraaaa bana doktorun söylediği şu şekildeydi. “Kırmızı akıntı, kanamadan sonrasında kahverengi çok normal. Çünkü o kahverengi akıntı kanamanın kurumaya başladığını ve kendini dıları attığı anlamına gelir. Zamanla tüm kanamayı atana kadar olacaktır endişe etme.” Son adet günü gibi düşün, kanama daha da koyulaşır ya kalan son kanamayı atmak için. Yani kahverengi akıntı olsun ki içinden atılsın kanama alanı da bebeği sarıp zarar vermesin. İnşallahh yakın zamanda da bitecek o akıntı merak etme, önemli olan kırmızı kanama olmaması. Ayrıca Benim ablamın 5 aya kadar kahverengi akıntısı olmuştu ama hiçbir sıkıntı olmadı. Sen de dikkat et kendine ve ağır işler sakın yapma bu süreçte bolca dinlen eğilip kalkma inşallah her şey yolunda gidecek.