gamzelinaz Selamlar hanımlar. Gebeliğin erken dönemlerinden beri bende idrar kacırma gibi bir durum ortaya cıktı. Basta mesane baskılanıyor VS olur normal diye okudum ama şuan 16.hafta dayım ve artık rahım yukarı cıkıyor. Sizde de oldu mu nasıl çözüm buldunuz?