Selimegzoglu Swlerd kesi ve dikiş olmaması senin elinde değil ki Doğum sırasında bebekle alakalı bir durum değil mi
Ceylannn Swlerd o genelde annenin seçimiyle olmuyor maalesef. doğumun gidişatı,bebek başı bebek kilosu çok etkili. A eğer olmaması için ne yapabilirim ben diyorsan her gün bol bol yürüyüş ve bir yağla perine masajıyla esnetme yapabilirsin.
Naaz Swlerd doğum sırasında bebeğin başı eğer anneye göre büyükse o zaman kesi atılıyor yırtık oluşmasın diye.Çünkü yırtılırsa dağınık bir şekilde yırtılıyor ve dikiş çok oluyor iyileşmesi zaman alıyor.
Swlerd Selimegzoglu arastirmama göre daha fazla sanci cekmemek icin kesi yaptirliyor ve kesisiz olunca daha uzun surdugu icin doktorlarda pek vakit kaybi yasamamak icin kesi atiyorlar
Ceylannn Swlerd Araştırmalarınız halk ağzından gibi geldi bana ama doğru değil bu bilgi.Doğum esnasında bebek başı çıkımda ve geçemeyecek darlıkta olursa bebek kontrolsüz yırtmasın diye ve yeterli açıklık olsun diye minik bir kesi atılır.Doktorlar beklemediği için değil.