Jdiebsh civcivimm_ gayet iyi maşallah bende 28 haftaşıkken gıttım 1.400 demiştı bu haftalarda cok hareketlı oluyolar dogum pozısyonu alıp sonra gerı duzelıyolar diye bılıyorum düzelmiyosa doktorun sıkontı yok dedıyse takma kafana ☺