Mom092 Anne18 simdi soda deniyorum canim onu bitiriyim leblebide yiyim 😣 bu sefer mideyi bozuyomusum ahahha
Nhl_gndm Mom092 sabahlari ac karnina alman gerekiyor ama yoksa hic ise yaramiyor doktoruna yazdır sabahlari ac karnina al ben gaviscon da denedim ama o da anlık geçirdi beni
Anne18 Mom092 yok sen bana inan leblebi en iyi gelen şey doktorum önerdi bana sarı leblebi ben kavanoz kavanoz bitiriyorum çok iyi geliyor anında kesiyor en azından 3 4 saat rahatlatıyor
Mom092 Anne18 leblebiden sonra bayadir olmuyo canim😍 sanirim bendede ise yaradi cook tesekkur ederim 😘
Mom092 Girlpowerbabe maden suyunu ictim az once bilseydim limon sikardim🥴 valla suan varya caresizim neler deniyorum
Girlpowerbabe Mom092 akşam 5-6 dan sonra yemek işini kesiyorum yersem sadece meyve tüketiyorum.. bu şekilde rahatım bi de baharatlı acılı ve mayalı şeyler beni bitiriyor mümkün oldukça yememeye çalışıyorum🥴
Busraveminisi1 Mom092 yatar pozisyonda olmak midemizde yukarıda olduğu için mide sıvısının sürekli yukarı çıkmasına neden oluyormuş o da yanma yapıyor bende 33+2 yim canım
Balonnnnn Mom092 burada biri iğde ye demişti bana biraz rahatlatıyor. Muz da öyle ama rennie de kullanmak lazım iyi gelen herşeyi gün içinde yapmak gerek maalesef
Mom092 Balonnnnn cok sukur leblebiden sonra duzeldim canim 😍 hergun boyle devam ederse muayeneme kadar doktorumdan isticem ilac
DeryaMirac Mom092 son haftalardır mide yanmasından perişan olmuş durumdayım şuanda çekirdek iyi geliyor bana inşaAllah sizede iyi gelir bi deneyin