Kızlar 40.haftam doldu 2.gebeliğim ama ne sancı ne açılma ve karnım hiç düşmüyor baya yukarıda.galiba ağzımdan çıkartacağım ben bu bebeyi😁 çatı muayenesi olduö çok canım yandı ebe rahmin daha yukarıda o yüzden bulamadım acır böyle olunca dedi.benim gibi olan var mı niye düşmez bu karın