Gd1992 Belırlı aralıkla bebegın taş gıbı olup toplanması normal mi dogum belırtısımı acile gtsem mi bılemedım ? 37+6 hamıleym
Halimer Gd1992 bende37+4 bende oluypr 2 haftadır gecen doktora sordm oda dogum brlirtisi olabılır dedı nst cektı az bısey kasılmam cıktı ama grceleri cok oluyor nstd yken toplnöamıştı
Sdymzlm Bende 35+1 dünden beri bendede oluyor toplanıyor sonra geçiyor ama ağrım filan olmuyor. Kontrolümde 2 gün sonra diye gitmedim ama normalmi acaba benimkide ?
Mom092 Gd1992 benimde bugün çok toplanıyor yaa yarim saatte bir yukarilara cikiyor tas gibi oluyor nefesim kesiliyo resmen 33 haftaligiz daha dogum belirtisimi gerçekten 🥺
Eemmyy Gd1992 Bence mutlaka gitmelisin canım hastaneye. Doğumdan 4-5 gün önce benim kasılma we toplanmalarım da çok oluyordu. Ama kontrol günü yakın die gitmemiştim ben. Aslında doğumum başlamış o kasılmalarla
Mom092 58Vildan bende korktum simdi ya bugun yarim saatte bir sertlesiyo toplaniyo nefesimi kesiyo 33 haftaligiz dahaa 🥺
Tubasahra Mom092 Doktora ulaşabilirdeniz bı yazın isterseniz.Bu haftalarda düzensiz kasilmalar normal düzenli ise sıkıntılı.Bide başka bir belirti falan var mi.