Reyyan34 Dıştaki dikişleriniz ne zman düştü kızlar? İçtekileri farkeder miym bilmiyorm da bu gün 8. Gün sanki düşecek gibi duruyorlar erken mi acaba ?
Senemunlu Reyyan34 1 ay sonra dustu , ve kremlerimi vs duzgun kullandim. Hatta kurutma makinesiyle kuruttm :)) acaba sikinti mi var die doktora bile gittm gayet iyi duser demisti 1 ayi buldu hatta 1.5 ay givi olmustu
Senemunlu Reyyan34 kuruyor ve batiyor zaten bu arada 1 tane dikisim vardi yirtilmadan dolayi yapti doktor.
Reyyan34 Senemunlu benimde batıyor ağrısı baya geçti.. netten baktım epizyotemi dikişleri 7 10 gün arasında düşüyormuş.