Weewel almayın biz onu kullanıyorduk oğlum ateşlendi çocuk yanıyor ama sürekli 36.7 gösteriyordu en son farkettik bozulmuş yani çalışıyor ama doğru göstermiyor bi kulak farklı bi kulak farklı çıkıyor başka marka alın bende yeniden alacağım çünkü birde internet yorumlarına bakın bi sürü şikayet var