EmineP Ankara şehir hastanesinde kontrole giden ya da yakın zamanda Doğum yapanlar var mı? Normal Doğumda refakatçi alınıyo mu, memnun musunuz?
tbmn EmineP Bende kontrole şehir hastanesine gidiyorum 34+3 olduk doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum.. Refakatçi almıyorlar diye biliyorum 😕
sntn EmineP ben gittiğimde ebeye sordum direk çünkü Bilgi karışıklığı çok fazla sezaryende alıyorlarmış ama şuan için alıyoruz ilerki dönemde korona artarsa sezaryende de almayabiliriz normal doğuma almıyoruz zaten demişti
ozlem-06atli EmineP Görümcem normal doğum yaptı. Çok memnun kaldı. Hemşireler çok iyi ilgilenmiş. Refakatçi normal doğumda almıyorlar. 1 gün kaldı çıktı. Sezeryan da alınıyor mu bilmiyorum 🤷♀️
sblaslan EmineP bende çok merak ediyorum şuan başak tıp merkezinde gidiyorum 18 hafta oldum bugün kaçıncı haftadan sonra devlete gitmeye başlasam acaba bende yeni şehir hastanesi istiyorum korkuyorumda özeller acayip pahalı napıcaz valla bilmiyorum
HaleErhan tbmn hangi doktora kontrole gidiyorsun acaba bende kontrole gidicem ama doktor konusun da kararsızım yani memnunmusun doktorundan smdilik özel hastaneye gidiyorm ama dogumumu bende sehir hastanesnde düşünüyorum
tbmn EmineP Bende öyle düşünüyorum ama işte bu hastalıktan dolayı almıyorlar ilk doğumum olcak endişeleniyorum korkuyorum kendimi yanlız hissediyorum tek başına hastanede olmak kötü bir durum Allah yardımcımız olsun son 38 günüm kaldı 😕
nisotti EmineP hemsireler yardimci oluyormus diye duymustum ama tabiki refakatci gibi olmaz. Insallah alirlar rahat edersiniz
EmineP tbmn benim de son 50.. İnşaAllah Doğuma kadar almaya başlarlar ümidimizi kesmeyelim yine de.. Allah hayırlı doğumlar versin inşaAllah
hlyakoglu tbmn endişelenmeyin hemşireler destek oluyor ben daha doğum yapmadım ama erken doğum riski ile yattım tek kişilik odalar çok rahat her cagirdiginizda geliyor hemşireler normal doğumda zaten bir gün yatiyosunuz
EmineP ozlem-06atli ay inşaAllah biz de memnun kalırız.. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın inşaAllah
tbmn Kubravci Ayyy az kalmış Allah yardımcınız olsun sağlıklı sıhhatli bir şekilde ağrısız acısız bir doğum yapmayı nasip etsin Allahım 🙏🏻☺️ Tecrübelerinizi bizimle paylaşırsanız çok mutlu olurum ilk doğumum olcak çok heyecanlanıyorum 😊 Doğumdan önce covid testi yaptılar mı size bir bilginiz var mı 😊
Serife-06 sblaslan Edos EmineP ben serviste yatıyorum eşim birşeyler getirdiğinde içeri alıyorlar yani sknti yaşamadım çok tutmuyirlar ama doğumda eşini eşya vs getir göturde alıyorlar yani benim gördüğüm şuanda bu
EmineP sblaslan Ben ayrıntılı ultrasonu özelde yaptırdıktan sonra başladım devlete. Farketmiyo sıkıntın yoksa 1 buçuk 2 ayda anca çağırıyorlar zaten, özele devam edeceksen git kaydın bulunsun canım bence.
Serife-06 EmineP ben yatıyorum şuan serviste doğumuna daha var yapan arkadaşları görüyorum burda normalde refaktci yok sezeryanda bir kişi alıyorlar
EmineP Serife-06 ay en azından oradayken eş girebiliyorsa bile bi rahatlama olur insanda.. diğer türlü çok yalnız hisseder insan Allah sağlıklı hayırlı kolay Doğum versin inşaAllah 🤲🏻🥰
Serife-06 sblaslan öyle bir zamanın yok ya özele devam ettirmek istemiyorsaniz gidebilirsiniz ben bütün taramaları vs devlette yaptırdım devlette kayıt olması için git yani doğumu devlette düşünüyorsanız tabi
tbmn HaleErhan Geçen hafta Necati Hançerlioğluna gittim muayene için bu hafta da Hasan Ulubaşoğluna gittim Fatma Salih’e de gidiyordum onun muayenesi 36 hafta üzeri olduğu için randevu alamadım bazen randevu almıyor bu üç doktoru tavsiye ederim memnunum yani