Merak ettiğim sey su arkadaşlar hastaneyle son aylarda 2 haftada bir kontrole gidiliyor ya her gittiginizde muayene ve nst ucreti veriyor musunuz dogumu orda yapmak icin anlastiktan sonra yine istiyorlar mi 10 gun kontrol suresi var ucret almiyorlar ama boyle olunca nasil yapılıyor bileniniz var mi