Mervensari çok normal aslında benim de dogum öncesi ellerim ayaklarım bacaklarım çok şişti ayakkabılarım olmuyordu. Ellerimi katlayamiyordum. Özellikle sabahları daha da ağrı oluyordu. Doğumdan sonra 1hafta içinde hepsi düzeldi. Yine de doktorunuzla paylaşın ben söylediğimde yanlış hatırlamıyorsam enfeksiyon testi istemişti