paradiseeeeee Merhaba kızlar hurma yiyin dogum zamanı doguma faydası olur diyorlar doğruluk payı varmıdır kızlar acil cvp ben kimden duyduysam dogum haftası yiyin hurma 4.5 tane dogum için iyindiyprlar yanlış mı biliyorum acaba doktorlar böyle bişi söylüyor mu
kubra2608 paradiseeeeee benim doktor bebiş gelsin kanala girsin diye günde 9 tane ye dedi 😅aynen son haftalar yeniyo ben 35. Haftamda başlamıştım günde 3-4 tane yemiştim
NeslihannK paradiseeeeee 37..haftadan itibaren gunde 4-5tane yemek cok faydali kuzum rahim agzini yumusattigi icin acilma sagliyo
MerveAkty paradiseeeeee ben günde 7 tane yedim ama sezeryan oldum bana faydası olmadı sizlere olur insallah 😊
yumukeller paradiseeeeee doğumdan önce de yiyin ama en önemlisi sancı çekerken yemen ben sancı cekerken yedim hem acilmam çok hızlı oldu hemde diri tuttu beni çok halsiz düşmedim
paradiseeeeee kubra2608 bazı arkadaşlarım baka diyor bizim doktoralar hiç hurma ye demedi senim doktor bişi bilmiyor dedi dedim yooo o kadar doktor yazar anneler herkes biliyor hurma faydasını bana inanmıyorlar çok bilmiş anneler