Drya-ergu12 Merhaba hanımlar, 8 aylık hamileyim kahverengi akıntım oldu sizce nedir ? Aynı durumu yaşayan var mı acaba ?
Mavi21 Drya-ergu12 bende 12 haftalik hamileyim ve gecen hafta kahvrengi lekelenmem oldu doktora gittimdgimde bazennkalp durmasindan boyle olur dedi sonra baktik allaha sukur bebegim iyi hatta oynuyo ve tedbir amacli progestan verdi onu kullaniyorumn
Birdenizhikayesi Ya bende de oldu 33 haftalık hamileyim çok az geldi ama bilgisi olan aydınlatsın bizi 🙏
Drya-ergu12 Birdenizhikayesi doktorumu aradım hastaneye gitmemi söyledi erken doğum riski olabilir diye