Merhaba ben nezaket Kadıoğluna gidiyorum. Benim gibi live giden yada nezaket hanıma giden var mı ? Nezaket hanım eşleri muayeneye de doğuma da almıyoruz dedi ama yan odalardaki doktorlar eşleri aldı gördüm. Doğum süreci nasıl ilerliyor ebeler hemşireler ilgili mi ? Doğumu kim denk gelirse o mu yapıyor yoksa kendi doktorum mu yapıyor ?