kızlar hamile olduğumu 2 gün önce öğrendim daha doktora gitmedim salı gidicem sırtımda belimde yoğun bir ağrı var onu idare ediyorum ama alt karnımda aşırı derecede bir ağrı var neredeyse dayanamayacağım bu normal mi yerleşme ağrısı falan mı yoksa düşük falan yapicam da onun ağrısı mi ?