Ezgi34 Arkadaşlar emzirme atleti yada südyeni kaç beden ve hangi model aldınız ? Emzirme atleti kullanışlı olur diye onu aldm ama beden büyük mü aldım acaba bilgi sahibi yada tevrübeli annelerden öneri alabilir miyim ☺
Zeykem Ezgi34 emzırme atletını desteklı aldım ben bıyere gıderken kullanırım dıye bıtanede emzırme sutyenı aldım ama onu desteksız aldım evde falan takarım dıye 75 takıyorsum ben suan 80 oldum onalrıda 85 aldım onsallah olur😁
GamzeArslan Ezgi34 merhabalar bende emzirme sütyeni aldım alırken kullandığın bedenin bir beden büyüğünü al dediler bende öyle yaptım ☺
Ezgi34 Zeykem desteklileri de mi oluyo ya ben öle bişe bulamdm benm gördüklerim hep normaldi bende 85 takıyordum hamilelik öncesi atleti 95 aldm ama şimdi bile denedim sanki büyük o yüzden sizlere sordum . Nerden aldın canım destekli olanı
Rabiatekdemir Hamile kalmadan 85 di şimdi 90 olmuşum ama Doğumdan sonra daha da büyür süt dolacağı için dediler 95 aldım bende.
Zeykem Ezgi34 herhangı bı camasırcıdan aldım canım dıgerlerındegogus ucu bellı oluyor dedı herkes dısarı gıderken takamam dıye desteklı aldm var aslında sor
Ezgi34 Zeykem tamam canım bi bakim bende o zamn bende rahat edemem diye düşünüyordm öle bulursam iyi olur teşekkür ederm
Zeykem Miniklerim03 aaaa valla dogru sozde onuda aldım ama hıc aklıma gelmıyor tecrubesızlık ne zor ya😁 ama desteksız su yasıma kdr takmadım alıskanlıkda var
Miniklerim03 Zeykem bnde takmadımda belli olunca dısardan aklıma bu geldi 😂desteklide alıcam bn oda iyi oluyo