Merhaba kızlar eşim1.5 ay önce covid oldu 1 aya yakın görmedim bu defa da ben oldum 23. Gunum eşimi yine görmedin şimdi aynı eve geçtik ama ben korkudan farklı odalarda uyuyorum ben ona buluştiririm yada o bana bulaştırır diye esimde ısrarla yanımda uyumak istediği ni beni ozledigini söylüyor ne yapmam lazım akıl verin