odalarda refakatçi kalabiliyor, kadın doğum bölümü güzel, benim doktorum ebru biberoğluydu, ilgi alaka sıfır, erken doğum yaptım maalesef, daha önce gerekli tahliller yapılsaydı önlenebilirdi halbuki..doğumu da nöbetçi doktor kadriye hanım yaptı, kendisi baya ilgiliydi, daha önce tanımadığıma üzüldüm