mervemom Merhaba kızlar. Şu an 15. Haftamdayım ve bebeğimi ne zaman hissederim merak ediyorum. Siz kaçıncı haftada hissettiniz?
Hayalim_s mervemom ilk gebelik ve biraz da kilo varsa geç hissediliyomuş ben 24 de hissetmiştim tam haraketlerini
Srhtzlyh mervemom belli olmuyor canım ilk gebelik geç hissedilir derler ama ben ilk 16+5 te hissetmiştim 20 den sonra düzene girdi başlarda bir gün oluyor iki gün olmuyor mesela öyle olursada korkma😊
haziranin25i mervemom ben vücudumu çok dinlediğim için bebeğimin hareketlerini 16.haftada hissettim tabikide düzensiz bir şekilde ama en net hissettiğim zaman 20.haftaydi 💜🤗🌸
Hypatia Kişiden kişiye değişiyormuş o.arkadaşım 16da hissetmişti biz 19 olduk daha tık tok🙄 eğer karın bölgen yağlıysa biraz geç hissediliyormuş.bizim de 24 ü bulur heralde😃😃
elizanumay_esra Canım ben 45 kiloyum ve bebeğim şu an 14+4 ve hissediyorum çünkü bebeğimin boyu normale göre uzun ve erken gelişim var hissetmemin çok normal olduğunu söyledi doktorum🤗
Eliiiiiiffff elizanumay_esra nasıl bişey hissediyorsunuz acaba ? Ben de bugün 14+1 ve karnım da sağıma yatıp uzanmışken tam göbek deliğimin orda aniden pıt diye bi şey hissettim ve bi daha olmadı
Mujdeavsar_777 mervemom ben 16. Haftamda hissettim şuan 28+4 deyiz bir iki hafta içinde hissedersin ☺️
gulsah_alp mervemom 21+2 de ilk tekmesini attı en net hareketini o zaman hissettim diğerleri hep pıt pit ti o haftadan öncekiler minik baloncuklar patliyo gibiydi☺️
elizanumay_esra Eliiiiiiffff yok canım öyle değil ben sağ tarafıma uyuduğum zaman sola kayıyo ve ayaklarının hareketini hissediyomusum öyle söylemişti doktorum 🤗