EsraKaramuk Kızlar doğum için hastaneye gittiğinizde özel odanızda mi sancinizi çekiyorsunuz doğuma kadar. Yoksa sancı odasında mi. Son 10 günüm var. Doktorun asistanı eşime gebenin durumuna bağlı duruma göre sancı odasında çeker demiş. Korktum tek olmaktan.
Bonnusimo EsraKaramuk canım ben dogum baslamıs yatıs yapılsın dendiğinde odama alındım sancım özel odamda çektim yani 7 8 cme kadar odamdaydım sonra dogum haneye alındım