Dileksezer Kızlar 33 haftalık hamileyim. Az önce doktor gebelik zehirlenmesi olabilirsin dedi. İçinizde yaşayan var mı ? Çok korkuyorum .
Deletedmom13 Dileksezer canım aman dikkat et. Ben geçirdim. Gözlerde bulanık görme ve aşırı ödem varsa çok çok dikkat etmek lazım. Ben sadece ödem ile gitmiştim sonradan mide ağrısı baş ağrısı ve gözlerde bulanıklık yaşadım hemen sezeryana aldılar.
tgce_brs Dileksezer benimde baş ağrım var ama gebelik zehirlenmesi hiç aklıma gelmedi o nasıl oluyo ne testi yaptırmak gerekiyo
Dileksezer Baharmom evet canım yaptırdım sonuçları bekliyorum . Tansiyon iyi . Bebeğin kalp atışları da iyi dedi doktor.
Dileksezer tgce_brs canım kan testi , idrar testi yaptılar ve çocuğun 1 saat boyunca kalbini dinlediler
Soydaner Bende 34 haftalığım. Mide bulantısı var felaket haftalardır. En son 31 de gittim herhangi birşey yoktu ama hala devam ediyor. Pzartesi randevum var inş öyle birşey yoktur ya size de geçmiş olsun
Deletedmom13 Soydaner mide bulantısı dan ziyade mide ağrısı kötü canım. Allah korusun bebeğe zarar verdiği anlamına geliyormuş.
Sebiha35 Deletedmom13 benim gözler bulanık görüyor şuan ama bu normalmiş gebelikte gözlerim zaten bozuk bir. Derece yükselebiliyormuş. Ayrıca midem bulanıyor ara ara öyle birşey yoktur değilmi
Deletedmom13 Sebiha35 canım istersen doktora bir görün bana dediğin şikayet ile gitmiştim yatisim yapılmıştı. Ödemin var mı canım peki
Dileksezer Kızlar çok şükür gebelik zehirlenmesi çıkmadı 🙏🏻🙏🏻 Tansiyon düşüklüğünden oluyormuş . Rabbim herkesin çocuğunu kendisini korusun 😍🦋💓