Betus-27 Kızlar 17.haftaya girdim bugün 5 gün içerisinde bi kaç kez bebeğimin hareketlerini hissettim bazen kanat çırpması gibi bazen pıt pıt gibi ❣️ Ne kadar sıklıkla hissediliyor ne zaman düzenli her gün hissetmeye başladınız ? 🤷🏻♀️
mercimeginanne Betus-27 19 dan beri düzenli hergün hissediyorum. Otururken, yatarken. En çok ta sırt üstü yatarsam durdurmuyor. Bi de lastik falan sıkıştırırsa rahatsız oluyor tekmeliyor çekene kadar 😂😂😂 23+5 iz
tugce_25 1 gun hissedersin 3 gün etmezsin 27 den sonra hergün hareket ediyor beni çok yoruyor kusuyorum sürekli miğdemle boks oynuyor
ssnnmmm 24.haftaya kadar bebeğin hissedilmesi gerekiyor 28.haftadan sonrada düzene girmesi gerekiyor hareketlerin
Dorukunannesifatma 24 ten beri duzenlı hareket edıyor resmen takla atıyor benımki 😀28. Haftadayız hele ki şeker yüklemesinden sonra uçmuştu resmen içinde doktor da şok olmustu redbul ıcmıs gıbı mübarek demıstı😂