Meliskrc Idrar testimde lokositlerim yuksek cikti. 6 haftalik hamileyim. Bir problem olur mu benim icin
hanibazen Benim 170′ti. Doktor inanılmaz bir enfeksiyon var diyip antibiyotik verdi 2 kutu. Korkmayın bol su için
Soydaner Baştan önlemini alın ilaç falan verirse muhakkak kullanın son haftalarda sancı yapıyor bende de bir türlü geçmedi 34. Haftayım hala uğraşıyorum