rileyss Aysi hayır bugün doktora da sordum ilk hamileliğin olduğu için en erken 1 ay sonra hissedersin dedi. 16+2 deyim ben de
shinemom Aysi bde gaz diyen arkadaslar biraazdan gelir hamilelikten sonra gaz durumu daha mı belirgin oluyor? Cnku ben hıc hıssetmezdm bagırsak hareketlernı falan😂
tuanis35 Aysi ilk gebelikte 20 ye kadar hissetmemek normalmiş 🙂 bende 16 olucam ama hissetmiyorum daha 🙂
Mnkse rileyss benimde ilk ama hissediyorum hatta muayene sırasında denk geldi o zaman yarım belli belirszdi 19 haftaya gireceğim yarın iyiden iyiye ben buradayım diyor artık 😊
Hannah Aysi ben de 16+2 yim ve hissettiğimi düşünüyorum. Özellikle uzandığımda sol kasığımda kıpırtılar oluyor 🙂 ilk gebeliğim erken veya gaz diyenler olabilir ama bence o bebiş ❤
NezihMeltemAcar Bende15+3 hareket yok ama boyle karnımın içinde kelebek uçuyor gibi yada bi karıncalanma var gibi karnımı kaşıyorum geçmiyor kasıntı degıl demek diyorum 😂