Herkeze merhaba biz iki yildir cocuk dusunmemize rağmen olmadi.tedavi masraflari icin iki ay calismaya karar verdim bu gün beni esenyurt doğa hosptalden aradilar. 2000 tllik cekap 550 tl olmuş bende dusünmeden kabul ettim. Sidmide acaba kabul etmesemiydim diye dusunuyorum. Hic araştirmadim etmedim. Doğa hosptala giden ve memnun kalan varmi ?