Kızlar benim bekarlığımdan beri akıntım var evlendikten sonra daha da arttı kokulu bir akıntı ve kaşınma da var kadın doğuma gittim doktor mantar enfeksiyonu dedi 1 ay fitil kullandım şuan hamilelik sürecin de de akıntım var yine aynı şekilde kokulu ve kaşıntılı, gitsem yine enfeksiyon Dicek sanırım 🤦♀️ hamileyken fitil kullanılır mı sizce?