elizanumay_esra Ama şimdi bu yorum olmadı bence hem post açıyorsunuz insanlardan fikir alıyorsunuz istediğiniz cevapları alamadığınızda bazi anneler internette ogrendikleriyle kaliyor diyerek dalga geçiyosunuz çok ayıp yani bu bilgiyi ben internetten degil kendi doktorumdan ve birçok doktordan duydum hareketlerini bile o haftalarda cok nadir hisseden anneler varken siz sertlesmeden bahsediyorsunuz ne diyim internetle ogrendigimizle kalalim bizz sizin suan yaptığınız nedir elinizde telefon internet burda cahil demeye getirdiginiz insanlardan yorum bekliyosunuz ? 🙄