Kan tahlili yaptırdım ama değerim 95.54 cıktı hamilesin ama kaç haftalık bilmiyorum dedi acilde ben neu folid aldım hemen içtim akşam içime sinmedi yine kadın Doğum doktoruna gidip kan verdim bu sefer 135.04 çıktı iki gün içinde iki katı artması lazımmış böyle bişey yaşayan varmı bana moral verin nolur