Ebrumihrimah Merhaba anne adayları Yoyko luxury travel sistem Bebek Arabası alan kullanan bilen var mı yardımcı olur musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
Nursahcan Ebrumihrimah canım ben daha bebek arabası almadım zaten kıs bebegı olcak dedım malum pandemı öle dısarı cıkmadıgımız ıcın de gerek duymadım simdilik puset aldım ama bu bebek arabasını arkadasım kullanıyor baya memnun alcagım zaman dusunuyprum bu marka almayı
Ebrumihrimah Nursahcan ilk etapta bende senin gibi düşündüm pusetlere baktım 300 den aşağı yok benim Mayıs sonu olacak Eylül ekim de hava güzel oluyor en azından siteye iner hava aldırırim diye düşündüm o yüzden hummalı bir şekilde bakıyorum ,😂