Kızlar Bilgisi olan bana cevap yazsın lütfen Hamilelikten önce trombosit yüksekliğim vardı hamileyim 6 ayıma kadar coraspin kullandım ama şuan değerlerim çok yükselmiş o yüzden son üç ay bi ilaç kullanmam gerekiyormuş ama biraz ağır ilaç bebeğede yan etkileri olabilirmiş ama mecbur kullanmam gerekiyormuş çok korkuyorum. İlacın adı HIDROKSİURE
Böyle bi durumu olan bilen varmı acaba 😔