denizmanzarasi Merhaba arkadaşlar,günüme 2 gün var elimde gebelik testi yok ben de ovülasyon testi yaptım sizce gebelik olabilir mi? umarım resmî yükleyebilmişimdir 😑
Purpura26 denizmanzarasi Olabilir canım benimde böyle çıktı ve gittikçe koyulaştı ve koyulaştıkça hcg değerim de artıyordu
SabriyeCan denizmanzarasi bende 2 gün kala ovülasyon testiyle öğrenmiştim var bence benimde daha koyu çıkmıştı hemen🤗 hayırlı olsun bence kan verin kesin öğrenmek için🥰🤗
Bsraklc92 denizmanzarasi ben adet olmam gereken günde adet olmayınca ovülasyon testi yapmıştım t çizgisi c çizgisinden baya koyu çıkmıştı sonrada giidip kan testi yaptırdım pozitifti inşallaj senin içinde hayırlı haberler olurrr
Bittercikolata Bende ovulasyon testiyle öğrendim benimki daha koyu çıkmıştı ama sizde de gebelik olabilir 😊
Purpura26 denizmanzarasi 14. Gün yumurtlama gördüm. Yumurtlamadan 11 gün sonra gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Sonra gidip kan verdim gelince de ovülasyon testi yaptım canım
denizmanzarasi kızlar yarın günüm ve ovülasyon hala böyle, nöbetçi eczaneye denk gelemedim bugün maalesef gebelik testi almak için😑