Bigün buraya dogum hikayemi yazıcagımı biliyodum çok şükür o gün geldi 16 saatlik taze anne olarak yazıyorum🥰
29 saatlik ugras sonucu cok acılı gecen bi dogumum oldu.26 kasım aksam 9 da suyum gelmişti. Ogun içimemi dogdu bilmiyorum bütn evi temizlemiştim aksamdan suyum gelince hemen hastaneye gittim suyun gelişini göremedikleri için beni beklettiler.Ultrasona koymak için tekrar cagırdıklarında suyumun fazlaca geldiğini gördük ve hemen yatısım yapıldı.Acıklıgım yoktu 1 cmdi ve sancımda hiç gözükmüyordu.27 kasım aksam 9 a kadar yani 24 saat bekletildim acıklık için bu zaman da rahimden ilaçlar antibiyotikler veriliyordu.24 saatlık dilimde bişey yiyip içemediğim için cocugumun kalp ritmi 3 defa 50 lilere inmişti hemen oksijen ve serum baglandı.Catı muayenesi dısında hiç bişey yapılmıyordu 5 saat nste baglanıyordum bırakıp gidiyorlardı yani kalkıp yürüsem hareket yapsam belkide bukadar cekmezdim.27 kasım saat 10.30 da nöbetci doktor son catı muayene yaptı ve ilk defa bukadar canım yok yanmıstı bildiğin cıglık atıyordum ondan sonrada zaten dogum sancılarım basladı .Resmen etrafımdaki herkese yalvarıyordum kurtarın diye devlet hastanesindeydim eşimi arayıp özele gitmek istediğimi ve sezeryan olmak istediğimi belirttim devlette yapmıyordu cünkü gece 2.30 a kadar sancı cektim ilk defa bukadar canım yanıyordu bunun üzerne 2 kerede covid testi yapılmıstı ılki cıkmadıgı için.1 cm olan acıklık 2.30 da 8 cm olmustu 29 saat süren yolum 2.40 da 3. Kez ıkınmamda tamamlanmıstı ve oglun urasım kucagıma gelmişti okadar cektiğin acıyı bi anda unutuyosun ama sanırım devlet hastanesi tecrübem son buldu ogunden sonra.Rabbim bebeğini bekleyen herkesi aaglıkla kavustursun kucagına aldırsın 🌸🥰😍