aycakenal2 aslında çıkabilir mesela ben 1 hafta kala yapmıştım 5 dakika beklemedim meğer hamileymişim tek çizgi çıkar çıkmaz koydum kutuya sonrasında hamile olduğumu öğrendim karıştırırken kutuları bi baktım çift çizgi önceden yaptıklarımda baya bekle eğer yeni bir gebelikse biraz silik çizgi çıkabilir , negatif çıkarsa da üzülme ama tekrar gününde yaparsın bu arada prodoctor diye erken gebelik testi var mutlaka onu tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun