fitmommy hazal_prensesim2021 evet hareketlerini takip ediyorum şimdi bi de etsin diye bekliyorum ya zaman geçmiyor etmiyormuş gibi geliyor ama uyanık olduğu vakitlerde hareketlerini hissettim
hazal_prensesim2021 fitmommy olmamıştır canım.bisi alllaha emanetler ammiyon sıvısı bebeğin koruyucu sıvısı bende kötü düşmüştüm ağlamaktan helak oldum çocuk dusmemden dgl aglamamdan bişi olucakti az daha Allah’a emanetler içini ferah tut sen🥰🙏
fitmommy Tu28 şu an hareketlerini takip ediyorum şimdilik normal gibi pazartesi doktora gideceğim allahım hepsini korusun inşallah
Aloneanqel fitmommy ben doktora sormuştum amniyon sıvısı bebeği her türlü şeyden korur demişti. Ama aklına takılmasın canım pazartesi (yarın) git doktora bir muayene ol bence de
Tu28 fitmommy insallah hiç bi sorun yoktur bebek biyere toplandıysa git bence ama haraketleri iyiyse gayet iyidir benimki tek sag tarafıma toplanmıstı rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım 🙏🙏