Merhaba kızlar😍benim Bi oğlum var 28 aylık sımdı Bı oglum daha oldu çok şükür rabbime sağ salim aldım kucagıma🤲 hamileliğim çok şükür oyle zor degıldı sadece kalça agrısı cok cektim Bi de ağırlaştıkça oğlumun pesınde gidip gelmek zor oluyordu o kadar ne mide bulantısı ne de Baska Bı sey 2 oğlumda da olmadı cok sukur İlk oglumda 30 kilo almıstım 95 kiloyla dogum yapmıstım bu oglumda 61 kilo ile hamıle kaldım tartılmadım ama oglumu pesınde gidip gelmekten taş çatlasın 15 kilo almışımdır zaten bebeğimde küçük dogdu karnım falan küçüktü 😍
Şimdi gelelim dogum hıkayeme 🙃
Dogumdan 2 hafta once basladı benim kasılmalarım 37 haftalık dogum yaptım ama çok kasılmalarım oluyordu belliydi erken geleceği😍36 haftalık Ken kontrole gittim suyunun fazla oldugunu soylediler devlet hastanesi oldugu ıcın daha arastırma hastanesine yonlendirdi gittiğimde nst de sancım cıktı ama yetersiz dedi doktor 3 gün sonra gebe izlem polikliniğe gitmemi soyledi cıktım hastaneden eve geldim evi komple dip bucak temizledim dedim belki artar sancılarım ama yok oyle olmadı neyse zamanı var dedim 3 gun sonra baktım yine aynıyım gitmedim hastaneye biraz daha bekleyeyim dedim 1 hafta gecti 8. Gün kasıklarım agrım aya basladı 2. Olunca insan anlıyor psikolojik olarak da dogum yapacagını😅hemen cantalarımı ayarladım ertesi gün gittim hastaneye yine sancı cıktı ama acılmam yok allahım kafayı yicem yani ama ben hissediyorum sancılarımı boyle adet sancısı gıbı gelıyo gıdıyo tekrar cıktım hastaneden Bi arkadasım gittim o gece orda kaldım hastane yakın dıye tekrar yarın giderim diye gece oglum hiç uyumadı sabah 6 da uyudu tabi ben nasıl uyuyayım sancılar bırden Bı gelıyor sanki biri kasıklarımdan tutup aşağı çekiyor gıbı hıssedıyorum ama o kadar dayanılmayacak gıbı degıldı😅6 bucuk gıbı uyudum işte saat 10 da uyandım ama Bi dinç uyanmışım sanki 12 saat uyumuşum 😅kahvaltı yaptık cıktık hastaneye gittik ama ben dıyorum Bi seyim yok yani acılmam da olmamıştır eve gidelim diye arkadasım cok ısrar etti ne olur ne olmaz gidip görün diye iyi ki de gitmişim Bi muayene etti 5 cm dedi tabi ben şok 🤪 Bi kahkaha attım allahım cok sukur dıye doktorlarda bana guluyor 😅😅neyse yatısım yapıldı saat 4 de nstye baglandım yatıyorum tabi gel keyfim gel 😅uyuyorum uyanıyorum nstyi izliyorum falan neyse saat 7 oldu tabi benim tuvaletim geldi Bi de kalkıp biraz yurumek ıstedım daha rahat olsun dıye yok ızın vermıyolar 7 cm acılmayla cocugu tuvalete dusuruceksın diye sanki oyle kolaydı 😅😅😅saat 8 oldu tabi arttı ıyıce sancılarım sancı geldıkce derin derin nefes alıp verıyordum dua edıyodum yapabılırsın bunu dıyodum Baska seyler düşünmeye calısıyodum kendimi sancıya odaklamıyordum yani neyse hemşirelere sesleniyorum kimse beni duymuyor en son kalktım cıkardım nstyi gittim tuvaletim yaptım sonra gecti aynanın karşısına kendimi motive ettim o arada sancım geldi ayakta karşılamak daha kolay sonra saclarımı topladım gozlerimin içine baktım sen bunu yapabılırsın dedim gectım odaya yürüdüm Bi kaç volta attım sancım geldi çömeldim o arada 3 hemşire üstüme geldi nasıl kzııyolar bana cocugu orda dogurucaksın diye saat 8 bucuk oldu yataga koydular beni suyumu patlattılar o an ki rahatlık cok değişikti sanki dogum yapmıştım 😅o derece yani cunku benim suyum fazla oldugu ıcın o kadar baskı hissediyormuşum sonra basımda bekledi ebe sancı geldikçe ıkın dedi 2 ıkınmayla cocugun kafasını hıssettim dur dedi doktoru cagırdı dogum var dıye Bi bagırıyor var ya cok guzel Bi sey yaaa ben bile ınanamıyodum hala cok sukur dıyodum sonra doktor geldi 2 3 ıkınmayla bebeğimi dogurdum 😍😍tam vucudu cıktı doktorun ustu bası hep bebegımın suyu oldu cunku sınırdaydı suyumuz. 10 dk dikişim surdu oglumu gıydırdıler 21 kasım 20:43 37 haftalık 2630 gram 49 cm dogdu 😍biraz boyumuz kısa abimize gore abimiz 43 haftalık 3500 gram 57 cm dogmustu. Her cocuk bir olmuyor tabi.
Dogumdan sonra dogum sancısı ceketim cok acayip Bi deydi sanki içimde Bi sey unutmuşlar gıbı acayip derecede degısık Bi seydi 3 4 gun surdu ama beni mahfetti bildiğin dogum sancısı cektim yani. Dogum anında az sancı cekıyorsan oyle oluyomus Bi de 2. 3. Cocukta boyle sancı oluyomus dıyolar kış bebeklerinde de olur dıyolar cok degısık Bı sey herkes Bı sey soyluyor cok sukur atlattım dıkıslerım de ıyılestı oglumda toparlanmaya başlıyor bu gun tam 1 haftalığız😍abimizden karışmıyor kardeşine opuyo oyuncak veriyor seviyo hiç korktuğumuz gıbı olmadı ama kesinlikle yalnız bırakmıyorum ne yapacağı belli olmuyor 😅
Cok uzun oldu hakkınızı helal edın ama napalm cok guzel Bı duygu bu anlat anlat bıtmıyor ınsallah sızlerde benim gıbı kolay Bı sekılde kucağınıza alırsınız bebeklerınızı allahım tum hamılelere yardım etsın ınsallah🤲🤲🤲